Lovely lördag!

Godmorgon på er finisar! (: Idag så vaknade jag på en riktigt bra sida. Vaknade för ganske 40minuter sen men jag har kämpat med vårat nätverk som inte har velat funka..

Just nu så väntar jag på ett samtal från Sofia så jag kan åka upp till henne och hämta min mobil. Lär ta ett tag för sömntutan att slå en pling.. Men medans så sitter jag i mitt rum och dunkar teenage dream och vill inte gå ner och käka frukost för vi har ingen mjölk och då är det inge gått :( Haha.

Jag sitter även och längtar och taggar till Madeira. Det är ungefär 2veckor kvar!!!! Kommer att vara där hela lovet, hur skönt att slippa Sverige? SJUKT SJÖNT!

Några bilder jag bjuder på så här på morgonkvisten:









Naturlig skönhet säger jag bara, naturlig skönhet..

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Haha tack :D ♥



Schnygga bilder ;)

2010-10-16 @ 10:19:32
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0