Sista inlägget innan jag åker

Det visade sig att jag hade lite mer tid på mig än vad jag trodde. Ska åka till farmor om lite mindre än en timme så jag har lite tid (:

Klockan tre inatt så åker jag från farmor i stan till Arlanda för att fixa med biljetter o.s.v. och klockan sex på morgonen så lyfter vi. Till Portugal, Madeira. Känns inte som att jag ska åka inatt, känns lite skumt sådär (: Jag, Jossan, Farmor och Kusinen har dessutom aldrig varit utomlands alla tillsammans tror jag (: Haha de senaste veckorna så har jag suttit och googlat på vad det ska bli för väder på Madeira och har hållt Jossan uppdaterad. Vi ska få ca. 20-24 grader varje dag. Om det blir bar eller dåligt väder vet jag inte för alla hemsidor visade typ olika..

Forutom att jag är rädd för att jag har glömt något så är jag jävligt rädd och nervös inför flygningen.. Hatar att flyga, det är så läskigt.. Är också rädd för att jag ska få lock i öronen men det borde jag inte få. Jag flög senast för 3-4 månader sen när jag skulle till Grekland och jag har hört att man inte ska få lika mycket lock i öronen om man har blivit mer "van" eller hur man nu ska säga.

Jag har skrivit ett tidinställt inlägg (kanske skriver ett till om jag hinner) som kommer komma upp medans jag är där och sen kanske jag gör lite mobilbloggar så bloggen kommer inte att vara helt utan update :D Sen vet jag inte om farmor tar med sin dator eller om det finns gratis datorer och nätverk där som man kan låna men det tror jag inte men man kan ju alltid hoppas :D

Ni får ha det gryyymt här i Sverige och så får jag hoppas på att jag kommer att få en lyckad semester på Madeira. PUUUUSS!

Jag och Sofia idag

Kommentarer
Postat av: Roya!

Ha det så underbart kul!

Kram Roya!

2010-10-31 @ 21:50:36
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0