Ska nog klippa mig i helgen

Nu är jag hemmaa och ska snart iväge igen. Hähä. Men innan jag drar så ska jag käka och slänga in en massa kläder i tvättmaskinen. Sen ska jag och Olivia ta moppen upp till Sofia och sen får vi se vad vi gör. Ska sova hos Johanna också så ni kan räkna med en ganska så dålig update..

Men annars då. Jag har ganska mycket planer i helgen. Ska bl.a vara barnvakt åt lillasöta Emil och kanske klippa mig!! Jag va jätte taggad på det igår men jag känner mig ganska osäker nu.. Men jag ska bara klippa max 1dm för jag klipper hellre håret nu än att klippa jätte mycket i typ sommar. Och det är då man vill ha långt hår, under raggningsperioden ni vet..? (; Haha nejmen klipper hellre lite nu än jätte mycket sen.


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

SHIT vad långt hår du har fått :O

Vill också ha så långt nu, klippte mig för inte så länge sen x) ♥

2010-10-15 @ 19:08:37
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0