Snö imorgon..

Hahaaa som säkert alla här vet så skickades det runt en lista på facebook bland alla tjejer där man skulle skriva städer på sin logg utifrån om man var singel, kär, olykligtkär o.s.v. I början var det skit kul när alla killar inte fattade ett piss och kommenterade typ: "vaaa ska du?!", "när ska du dit?" och ja ni fattar.. (; Men sen var det inge kul när en jag chattade gjorde en ungefär likadan fast med svenska städer som skickades runt till alla killar. Då var det bara irriterande när alla jag hade på facebook skrev olika städer så jag avslöjade allt för både tjejer och killar för det var så jobbigt när princip 100pers skrev olika städer på sina loggar..

Förutom att ha suttit framför datorn och degat i timmar så har jag fått lite plugg gjort, har spanska prov imorgon.. Och så har jag deppat lite och sökt på varma länder på google för att få bort all kallkänsla ur mig. Alla vet att det ska snöa imorgon va? Lite surt, jag har inte hunnit förbereda mig än och så har jag bara hunnit åka min moppe i lite mer än en vecka. Haha. Men som tur är så ringde farmor. Hon har tydligen hittat vinterjackor till mig och Jossan som hon ska lämna imorgon. Hoppas på att de är snygga, min 70åriga farmor och 15åriga jag har inte direkt samma stil om man säger så.. (; Men då är det bara att lämna tillbaka och köpa en ny (:


Haha ett par bilder jag bjuder på. Tagna hos Hanna i lördags.


Kommentarer
Postat av: olivia

Love you sexxyy! ;D<3

2010-10-20 @ 16:20:15
URL: http://oliviarudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0