Sovit bajsdåligt inatt..

Asså jag har nog aldrig sovit såhär dåligt som inatt.. Hade jätte svårt för att somna och sen vaknade jag flera gånger. Och så har jag legat i sängen sen klockan nio till nu och bara ansträngt mig till att somna om.. Haha.

Snart kommer Jojo hit och då ska vi plugga och sen ska jag åka till Sandra. Måste hinna packa idag också men det vet jag inte hur jag ska klämma in.. Det får jag göra imorgon istället tror jag men jag ska åka till farmor imorgon kväll så det blir lite tight med tid ^^

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Varsågod :D



Haha tack ♥ Den blev lite fail, menmen x)

2010-10-30 @ 12:50:44
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0