Stadsvandring och nya hörlurar

Idag i skolan så gick vi runt i gamla stan och hade stadsvandring, typ. :P Det var inte sådär jätte kul men inte tråkigt heller. Mycket roligare än skola i alla fall! :D Nu har jag i alla fall pluggat på jätte bra sen jag slutade typ. Nu tänkte jag chilla framför datorn en stund, duscha, dra ner till konsum och köpa glass och sen blir det Tv-kväll med Desperate housewives och Cougar town. Om jag är taggad? SJUUUUUKT TAGGAD! Hahahah jag dööööör, vill se det nu, nu, nuuuu! :D:D:D::D Sen efter allt tv-tittande är klockan elva och då kommer stressen. För då ska jag lära mig resten av båda proven som är ganska mycket. Hihi..

Juste, när vi gick runt i stan så gick min grupp förbi en liten affär och där sålde de hörlurar för 50spänn. Självklart sprang jag raka vägen in i affären och köpte mig ett par! Trodde att de skulle vara dåligt eftersom att de var så billiga men nej, jag är riktigt nöjd med dem faktiskt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

var låg affären?? :)

2010-10-05 @ 22:53:57
Postat av: Anonym

vad hette affären du köpte hörlurarna i ??? :)

2010-10-06 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0