Träning idag igen..

Hoolaa! :D Jag har precis lärt mig alla spanska glosor. Känner mig så duktig :')

Jag kom hem sent idag för vi slutade fyra och sen stannade jag kvar i skolan för att höra Alexandra sjunga. Hon var jääättee duktiiiiiiig!! Jag vill också kunna :'( Sen så drog jag hem och snackade med pappa om gymnasieval osv. men vi kom inte särskilt bra överens. Sen kom vi in på jobb också och då kom vi inte heller så bra överens. ALDRIG ATT JAG BLIR LÄKARE ELLER CIVILINGENJÖÖR SOM HAN! Skulle aldrig klara av den pressen.. :P

Nu ska jag byta om och dra till min träning som börjar om tjugominuter. Sen när jag har duschat och ätit så ska jag vara med Anna pyttipanna (;



Juste.. Igår märkte jag att jag hade stukat foten i typ måndags. Visst hade jag lite ont men jag trodde verkligen inte att min fot blev svullen som jag märkte igår ;o Stukat finger, stukad fot och slutspel i helgen. Otur säger jag bara.. Haha :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om man inte vet vad man vill bli när man blir stor, ska man välja ett program som ger så många möjligtheter/alternativ som möjligt. Det finns två linjer som passar då; natur eller samhälle. Natur är förmodligen bäst, men den är tuffare. Vill du dessutom tjäna pengar måste du plugga vidare efter gymnasiet på högskola/universitet och då bör du ha gått nån av dessa linjer. Enkelt val!

2010-10-07 @ 20:39:04
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Roya.

går oxå på spanska. det är jättekul :)

hola, que tal? hahah ;)

2010-10-08 @ 20:02:08
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0