Trööött

Godmorgon! Igår la jag mig jätte sent, alldeles för sent så idag är jag alldeles för trött.. Haha. Men tur att vi har slå slappa lektioner idag :D

Efter skolan så ska jag och Johanna ta oss in till forum. Hon ska köpa sin klocka som kommer in idag och har annars varit slut över typ hela stockholm. Får se om jag också köper en en jag tror inte det, det är en liknande jet set klocka men jag har ju en redan och är så nöjd så med den! Nu måste jag göra mig klar. Hörs när jag kommer hem, kraamizzaaar!



Snygg, snyggare och sen kommer väll ändå Emelie? Det är ju självklart! Eller..?

Kommentarer
Postat av: Mathilda ♥

Din design är så sjukt fin och stilren :D

KRAMIS ♥

2010-10-25 @ 10:28:29
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0