Lördag kväll

Anledningen till varför jag inte kunde berätta om vad jag skulle göra i lördags var för att det var en överraskning till vår fina vän Josefin som fyllde år igår! (: Hann tyvärr inte gratta henne eftersom att jag sov hela dagen. Haha herregud, det känns som att jag varit borta hur länge som helst. Wieeerd.

Men i alla fall. Först så åkte alla tjejer förutom Sofia till sickla för att köpa massa saker till henne. Kommer inte riktigt ihåg vad men vi köpte men typ tre tröjor, trosor, läppglans, nagellack, necesär. Sen kommer jag inte ihåg mer (a) Och sen köpte vi ballonger, två tårtor, chips, läsk osv. Sedan åkte vi hem till Matilda och fixade massa saker och skyndade oss sedan till donken i tyresö och väntade på att Josse och Sofia som hade uppehållt Josse hela dagen skulle komma. När de klev in så hoppade vi fram och skrek GRATTIIIS! Hahah jag garvade så mycket att jag höll på att skita på sig, ni skulle ha sett hur kul det var att se alla inne på donken som hoppade till :')

Efter att alla hade käkat så åkte vi till Matilda och skulle "titta på film" som vi sa till Josse men när hon väl kom in där så var det massa musik, ballonger, tårtor och allt :D Vi hade det jätte kul hos Matilda, eller jag hade iallafall kul tills min allergiattack^^ Josse verkade i alla fall bli jätte glad och det var det som var meningen med hela dagen :D♥

Födelsedagsbarnet Josefin och Katja.

Matilda och Sofia.

Sötnosarna Olivia och Lina.

Josefin med en av de nya tröjorna.

Shnyggaste Sarrebarre med ballong.

Här har vi halva fettoligan framför She´s the man!

Togs tyvärr inte särskilt många bilder med min kamera.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va roligt. Va gulliga ni är som överraskade henne.

2010-10-11 @ 21:40:45
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0