Två frågor

Jag åker hem snart men tänkte slänga in ett inlägg innan jag drar hem igen men eftersom att jag inte har några bilder att lägga upp så svarar jag på två frågor istället.

Anonym
om Emelie svarar:
hur mycket kosta de?
till vilken mobil passar de?
men typ vart i stan?
Svar: Hörlurarna kostade bara 50spänn och funkar till Ipod, Mp3 och mobil ifall man har en speciell sladd. Asså det är jätte svårt att säga men allt jag kan komma ihåg var att vi åkte till slussen, gick upp för en trappa, gick längst vattnet och sedan in i bland husen på andra sidan gatan vid massa kvarter. Haha förlåt, min beskrivning hjälper inte ett piss men det är inte så lätt när man inte riktigt kommer ihåg vart affären låg eller om man aldrig har varit där tidigare.. :P


Anna om Good night:

Vilken vinterjacka ska du ha i vinter? :)
Svar: Jag vet faktiskt inte.. Vet bara att jag ska satsa på en riktigt fet och varm jacka. Jag har hört att det ska bli en riktigt kall vinter. Märke spelar ingen roll, bara den är tjock, varm, brun eller svart och har päls på luvan (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah aa beskivningen var liite vilseledande, men kmr du ihåg ifall det fanns många kvar? men skulle bli glad om du kunde säga vart ifall du kommer på eller de du åkte dit med vet...



men Jättebra blogg ifall :D riktigt söt tJeJ du är :p

2010-10-09 @ 19:19:54
Postat av: Anonym

kmr du ihåg vad affären hette? på ett ungefär ? :D

2010-10-09 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0