Varit i stan hela dagen

Vem har lov? JAG HAR LOOOV!!!!! åååå jag är så glad! :D

Idag efter skolan så åkte jag in till stan med mina fina cheyer Katja, Sofia, Matilda, Jojo och Vendela. Vi kollade runt i lite butiker, bl.a. buttericks och ni skulle bara veeeta hur fullt det var där! Om alla skulle gå in i butiken så skulle man inte kunna röra sig där inne så man fick ha en vakt vid dörren och kön in va ca. 100 METER LÅÅNG! hur sjukt är det? haha många som ska på halloween-fest.. (:

Sen så träffade jag mamma och Jossan i stan. Mamma och Jossan köpte halsdukar och mössor och jag la undan ett par skor som jag ska åka in och köpa imorgon. Nu är jag äntligen hemma och skiiiittrött kan jag säga er..


Fick en kommentar om att jag borde ha lockar (antar att han/hon menade korklockar) men jag tycker inte att jag passar i det.. Jag hade det förut när jag hade lite kortare hår och då plattade jag bort de varje dag.. Hihi (: Men sånahär flät-lockar är aldrig fel ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte bara visa hur det ser ut nån gång?! (a)

2010-10-28 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0