Varit med Vendeee

Hej, hej och hemskt mycket hej! Hur står allt till idag? Här är det riktigt bra faktiskt (; Idag så har jag varit med finfina Vendela som jag inte varit med på huuur längesen som helst känns det som :O Vi var med varandra rätt så ofta förut. Vi har i alla fall pluggat och fick så jääkla mycket matte gjort än vad jag hade fått om jag var själv och pluggade. Detsamma gällde henne, det går knappt att plugga själv för då finns det ingen som kan stötta än till att plugga haha.

Hahah idag i skolan så var vi på teater (skrev fel när jag sa att det var igår) och det var världens konstiga pjäs någonsin. Den handlade om ingenting, absolut ingenting. Haha :P Nej nu ska jag sluta skriva och ta en dagens outfit istället. Känner att jag bara skriver om helt ointressanta saker i det här inlägget och om jag fortsätter skriva så blir det bara mer och mer. Hahah nu ska jag sluta skriva. Nu.



Haha några gamla bilder på mig och Vendela. Bilderna är tagna när vi gick i åttan på de första bilderna och den sista kommer jag inte ihåg om det var sjuan eller åttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0