Vi åkte ut

Vi förlorade och åkte ut tyvärr :/ Det va så suuuurt! Alla vi var så taggade och det stod 0-0 mot bele hela första halvlek och det var så jämt men sen vet jag inte vad som hände.. :P Men jag är nöjd ändå. Vi tog oss till slutspelet i div1 och kom sedan till kvartsfinal som vi förlorade på idag vilket jag faktiskt tycker är rätt bra ändå (: I början var jag jäkligt ledsen och besviken men jag tycker faktiskt att det är skönt nu när det inte är några matcher och lika mycket träningar och snart är det uppehåll och då får jag äntligen vila min skadade och slitna kropp!

Nu ska jag kolla vidare på Kungarna. Puss!



Kommentarer
Postat av: s a r a -

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN :D

- fråga hur mycket du vill & vad du vill!

när tävlingen avslutas & så står på bloggen.

2010-10-14 @ 18:15:26
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0