Bilder från igår

Matchen idag gick inte särskilt bra, vi förlorade.. :P är verkligen inte på humör, SÅ JÄKLA SUUUUR! Inte för att vi förlora utan lite andra grejer. Jag är så trött på vissa som bara klagar, klagar och klagar på massa olika saker men har bara helt fel och trycker ner andra. GAAAAHHH... kasjhfajksdfhajklsjd. Nog med det.

Nu så har jag en massa plugg och städning att göra innan denhär dagen är slut. Inte min dag idag.. :/ Hahah eftersom att jag inte är på humör så ska jag nog itne skriva så mycket mer men här har ni lite bilder från igår iaf:

Jag, Sofia och Anna i väntan på bussen.

Anna och Linnea utanför restaurangen.

Liza, Anna, Linnea och Linny utanför restaurangen.

Anna och Liza på restaurangen.

Linnea och Vendela på restaurangen.


Emma och Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0