Bloggen om plugg.. Typ.

Hallihallåå! :D Förlåt för att min blogg typ suger. Sämre uppdatering och när jag bloggar så blir det en jäkla massa plugg uttjatat. Men tyvärr är det så att plugg är det ända som gäller i min vardag just nu.. Håller på med ett ganska stort arbete som ska vara inskickat imorgon innan 00.00. Ska försöka göra klart den idag så att jag kan gå på bio imorgon. Men det är nog på gränsen att jag hinner fast jag skriver imorgon på dagen också.. :/

Idag kommer min kväll att bestå av plugg och träning. Blir tyvärr ingen idol som jag JÄÄÄTTEEEGÄRNA vill se på men jag missar en stund då jag är på träning plus att jag måste hinna duscha och så sen blir det ganska sent för plugg..


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Åh vilken jättefin kofta :) vart har du köpt den? :D



Fråga gärna en fråga eller flera i min frågestund nu på bloggen ♥

2010-09-23 @ 17:50:54
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: ceeline@

usch, so uppgiften är verkligen jobbig, förstör så mycket fritid! ^^

2010-09-23 @ 22:39:03
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0