Försov mig imorse..

Hann inte blogg imorse för jag försov mig. Znoosade i en hel timme! Skulle upp 06.30 men 07.35 var klockan då jag fick panik och slängde på mig kläder som går fortast att ta på sig, haha :D Sen kom Sofia och hämtade upp mig med moppen 07.55 och då åkte vi tillsammans med Lina till Hanna, hämtade upp henne och sen åkte vi till skolan.

Skolstarten har gått bra för mig, känner att jag har blivit bättre i typ alla ämnen förutom matte. Fan. Det gick så bra för mig men efter de senaste lektionern och särskilt idag så har jag märkt att jag har blivit sååå mycket sämre! Fattade nada. Berättar lite om kvällens planer och så senare, nu ska jag äta och fixa lite småsaker.




Sköna, slappa och snygga innet kommer från Monki och det fick jag av Sofia i födelsedagspresent och strumpbyxorna kommer från Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0