Godmorgon!

Imorse så vaar det riktigt jäkla jobbigt att kliva upp. Jag var hur trött som helst! Nu är jag i allafall lite piggare men fortfarande trött.. Jag börjar 08.35 men sofia ska hämta mig med moppen så jag kommer att vara en halvtimme tidig, höhö (a)

Ikväll så blir det nog ingen träning. Har för mycket plugg och ont i min höft från matchen i helgen.. Jag förstår inte varför folk ska gå in så jääääkla hårt och extra hårt på mig som är så liten :o Som tur är så har jag blivit lite biffigare och stabilare så de som går in i mig får en eller annan stukad fot eller liknande när DE går in i MIG, själv så får jag mest blåmärken och skrapsår ^^

HAHAHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0