Godmorgon

Tjenispenis :) Jag hann tyvärr inte blogga igår kväll för vi hade så brottom hit om vi skulle få skjuts av pappa och sen när vi väl var här så fanns det inte tid för data. Vi kollade på Idol och sen spelade vi monopol kreditkort i timmar! Det var jätte kul, längesen jag spelade monopol, dessutom så hade jag aldrig spelat med kreditkort innan. Men ska jag vara helt ärlig så rekomenderar jag att spela monopol med pengar. Det är så mycket som ska fixas med kortet. Om jag t.ex. ska ge Sandra pengar så måste man först stoppa in mitt och dra av, och sedan sandras och lägga till och så måstge man göra typ hela tiden. Det var typ det som tog tid, haha :D

Jag ska göra mig klar så snart som möjligt för jag ska ut och springa med Izabelle när jag kommer hem. Det blir en runda runt Älta sjön igen (; Hoppas vi är lika hurtiga och att det går lika bra idag. Nu ska jag spela på Sandras Ipod4, puuss!

Kommentarer
Postat av: s a r a -

tycker oxå att monopol är roligare med pengar,

när man spelar med kredit är det inte riktigt

samma sak :)

2010-09-11 @ 18:26:24
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0