Hahah äntligen hemma ;)

Inte så konstigt att jag har frysit dasen av mig, det är ju bara tre grader uto :o

Hejhopp. Förlåt för dålig uppdatering men jag är nu hemma för första gången sen igår och i en minut tidigare idag (; Jag har somsagt sovit hos mamma och sen åkte vi till IKEA. Vi var där ganska länge så innan jag han kliva in i huset så fick jag lämna väskan på trappen så pappa kunde ta in den och sedan spriiiinga till bussen. Då skulle jag till stan med ett par härliga brudar för att fira Anna. Vi käkade på restaurang på östermalm. Jäklar vad dyrt det va där.. X)

Efter det så drog jag hem, satt på mig en tjocktröja, sprang över till Sofia, tog moppen till hennes mamma, moppen tillbaka till hennes pappa och sen gick vi till Älta festivalen. Och det sög, usch vad tråkigt och kallt det var.. Så jag drog hem ensam men träffade Linny påvägen så vi drog hem till Vendela.

Jag kom hem för kanske 20 minuter sen och tänkte nu ta igen lite bloggning (;

Kommentarer
Postat av: therese

ingen orsak ;) händer imorgon då?

2010-09-05 @ 00:18:49
URL: http://allyouhavetoknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0