Hatar rubriker.... -.-

Att det ska så jäkla svårt att komma på en rubrik..

Har hunnit med ganska mycket idag. Efter skolan så drog jag och Sofia hem till mig, packade mina fotbollsgrejer, drog sedan till Sofia och pluggade, tog moppen ner till träningen, moppen till Sofia för att byta om, åtke runt tills en match som vi hade tänkt att kolla på började men sen va det så tråkigt så vi åkte hem :P När jag kom hem så kollade jag på de sista 20minutrarna av idol.

Nu ska jag hoppa i duschen, behöver verkligen det, haha! Och sedan så måste jag plugga :( Kommer inte riktigt ihåg vad jag hade i läxa men jag får höra med någon i klassen :P

Blir tyvärr ingen dagens. Har mjukisar på mig nu och orkar inte sätta på mig de andra bycorna (a) Men den va inte så särskild, mest mysig bara (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0