Hemma och skittrött

Godkväll! Kom hem vid tio ungefär och jag är skiiiit trött! Skulle vara med lite vänner men jag är så trött så att jag håller på att dö. Men iaf, vi har somsagt varit och käkad middag i Bromma med mina två kusiner (14 och 2år), faster och Patrik. Det var jätte mysigt och kul där och vi käkade god mat och glass^^ Har inte träffat den yngsta kusinen så jätte mycket bara när han var skiiit liten.

Haha han är såå rolig. Kan inte komma på vad det har gör som är så kul just nu men han säger typ OJOJOJOJOJOOOOJ hela tiden, typ stampar skit fort och hårt med fötterna i golvet innan han ska attackera mig, smyger och tar chips, springer efter katterna, katterna fräser och sen springer han tillbaka fort som fan igen och så ÄLSKAR han att hoppa i tvättkorgen och sedan ska någon bära upp den och gunga och snurra runt typ. Finns mycket mer men jag orkar inte skriva och kommer inte på nu (a)

Lite bilder på den lilleeesötaaa:



Haha medans vi åt så satt han och tittade på film på bollibompas hemsida.


Han brukar sätta sig på den här minimala leksaks motorcykeln. Fick tyvärr ingen bra bild eftersom att han puttade fram sig med fötterna och han stod inte still då direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0