Hungriiig

Kom hem för ett tag sen och nu är jag vråål hungrig! Ska nog stoppa i mig alla Billys pizzor jag kan hitta i frysen efter det här inlägget. Skolan idag gick bra. Det var en tjej som snackade om gymnasieval med våran klass men jag vet fortfarande inte vad jag ska gå för linje osv. vilket känns lite stressigt.. Det ä jätte långt kvar men jag måste ju veta vilka poäng jag ska sträva mot. Sen så fick jag också reda på att det är de betygen jag får den här terminen som man skickar in. VET NI VILKEN FET JÄVLA PRESS JAG KÄNNER NU?! Jag trodde att det var betygen nästa år som gällde men fan, tydligen var det inte så. Så nu jävlar ska jag bli minst godkänd på allt jag gör.





Jag älskaar det här linnet från HM! Så enkelt och snyggt (;


Kommentarer
Postat av: B L O G G B I T C H E S

Skiiit snyggt!

2010-09-27 @ 18:07:49
URL: http://bloggbitches.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oavsett vilken linje du väljer ska man alltid eftersträva bra poäng! Du behöver inte ha mvg i allt, men flest vg, några g och några mvg brukar funka bra.

2010-09-27 @ 20:47:00
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0