I rymden finns inga känslor

Nu har jag äntligen tid för att ta det lungt och har tid för annat en plugg. Jag ska bl.a. kolla på idol efter detta inlägg. Anledningen till att jag har haft så stressigt är för att jag har skrivit som en galning för att både hinna gå på bio och skicka in uppsatsen i tid men alllt gick bara åt helvete och jag fick panik. Men det löste sig tillslut så jag hann gå på bio. Jag gick på bio med Johanna, Sofia, Matilda, Sandra, Angelica och Elin. Vi kollade på I rymden finns inga känslor och den var så jääääkla rolig! Okej handligen kanske inte var den bästa men jag har aldrig sett en sådan rolig film och skrattat under nästan exaakt en hel film. Den måste verkligen ses!

Efter bion gick jag och Johanna hem till mig och hon hjälpte mig med min SO. Om det inte var tack vare henne så skulle jag aldrig hinna i tid! Lämnade henne vid busshållplatsen för en liten stund sen så nu är jag hemma med en riktig jävla lättnad. NU SLIPPER JAG SKITEN MED POLITIIK, YAAAY!

Kommentarer
Postat av: Elli<3

Jag o min kompis satt bakom er (aa) :D

håller med att filmen va grym, en utav dom bästa fimerna jag sett! :D

2010-09-25 @ 17:46:41
URL: http://frokenelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0