Joggat runt Älta sjön (!!!!)

Jag och Izabelle är så jäkla stolta över oss själva! Eftersom att båda vi är skadade och inte kunde köra fotboll idag så bestämde vi oss för att dra ut och jogga. Vi joggade RUNT ÄLTA SJÖN! Helt jäkla sick. Har aldrig orkat det förut och idag så sprang vi på ett lagom tempo, stannade inte upp en enda gång och vi blev inte ens trötta :D Fick ont i hälarna bara.. Nu blir det idol och sen när det är paus så ska jag försöka hinna duscha innan det börjar igen. Hähä kommer aldrig gå..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig duktig! Jag vill också orka springa så långt. Jag orkar inte ens 3 km :P Eller jag kanske skulle orka om jag inte fick håll... Puss

2010-09-09 @ 21:54:07
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0