Käkat på restaurang

Förlåt för att min blogg har varit riktigt tråkig idag.. Men direkt efter träningen blev jag upphämtad av pappa, farfar och Jossan och vi skulle tydligen dra och käka på restaurang (när jag hade tränat och stank skiiit!). Vi käkade på Green Hill i centrum och blev kallade stamkunder hah.. Men vafan, vi kan inte råför att de har godaste maten någonsin där!! Haha (:

Nu ska jag titta vidare på Kenza & Tyra show som har premiär idag. Någon mer som kollar? :D

Så underbart härliga och snygga brudar!

Kommentarer
Postat av: malin

Sv: Okej, tack då vet jag! Jag ska samla mod & göra det snart. Vafan så ont kan de väl ändå inte göra haha! :D Skitsnyggt äre iallafall!



Btw så älskar jag din blogg, och jag kollar på kenza & tyra hihi! :)

2010-09-30 @ 22:28:17
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0