KLARADE MOPPEPROVET!

Asså herregud jag var så jäkla nervös! Jag åkte in hyffsat tidigt eftersom att jag inte hittade dit men endå så var jag vid terminalen och ivrade som en jag vet inte vad.. Sprang runt överallt eftersom att det endast var 5-10 minuter kvaro ch jag hade inte en blekaste aning om vart det var. Men jag frågade mig fram och hittade tillslut. När jag var där så skulle jag ta körkortsbild också. Höll på att garva ihjäl när jag fick se hur mitt körkort skulle se ut. Såg en aning borta (trött) ut och min namnteckning ska vi inte ens prata om ^^

Sen var det iallafall dax för prov och jag var så nervös att jag höll på att skita på mig. Satt i ett rum med massa datorer och massa vuxna som också skulle skriva prov. Jag måste nog ha varit yngst där. Sen när jag hade suttit där i 20-30 minuter så var jag så jäkla nervös. Jag kunde ha kollat igenom alla frågor igen men jag pallade inte vänta längre så jag klickade bara på att jag ville se resultatet direkt. GODKÄND stod det och jag blev överlycklig! Nu ska jag ringa pappa och påminna honom att köpa tårta till mig så att han inte glömmer det (;





Snygg och glad cheey.

P.s. Fick 54 poäng, 52 var godkänt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0