Krulltott

Nu har jag kommit hem från matchen, duschat och käkat kladdkaka. Spelade i regnet och fyfaan vad kallt det va! Matchen gick bra om man tänker på spelet, det va jävligt lika och vi hade typ tuuuusen skott på mål men vi förlorade med 3-0 :( Går inge framåt i division ett just nu.. Nejmen nu måste jag plugga... pusshej!

Haha efter att ha spelat en hel match då mer en halva tiden var i regn så blev mitt hår såhär:


Toffsen vart skit lockig och en stor tova.  Haha jag har lockigt hår men inte såhär lockigt! (;

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Gud vad fin du var i lockigt :O



Jag trodde du hade spikrakt hår typ, som jag x) ♥

2010-09-18 @ 18:17:25
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: izabelle

omg ha så där hååret i skolan!!!! fyfan vad snyggt nisssee! :D shaaayses <3

2010-09-18 @ 18:35:05
Postat av: elin

ditt hår ät jättefin sådär! du behöver verkligen ine platta det :*



haft en bra helg? :)

2010-09-19 @ 16:17:11
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0