Laila bagge i den siste oskulden

Jag är ledsen men Jossan har tagit med kameran till sin tredagars camping med skolan så det blir ingen dagens outfit nu.. Men jag får väll göra en med webbkameran senare idag en jag är inte så säker på att jag hinner.. Men får se ;)

Istället tänkte jag lägga ut ett klipp på Laila Bagge när hon är med i filmen Bert, den siste oskulden. Jag hade ingen aning om att det var hon innan jag såg det här klippet som jag lyckades få fram på youtube när jag ville höra om hon kunde sjunga. Haha.

Ni ser nog själva vem som är hon. Herregud vad hon måste skämmas idag, hihiii (:

HAHAHAH måste bara lägga ut den här också:

Söt hon är! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0