Min dator slutade fungera..

Goddagens! Är fortfarande på samma glada humör :D Bara det att jag måste tagga ner lite snart och plugga.. Ser verkligen inte fram emot den här veckan. Har så jäkla mycke känns det som.. :P

Som ni har märkt så har jag inte hunnit blogga så mycket idag men först var jag ute med Olivia en stund och sen när jag kom hem så slutade min dator fungera. Hahah fiick paniiik! Den började låta jättekostigt och skärmen blev fucked up och sen efter ett tag när jag hade stängt av och satt på så funkade den igen. Eftersom att den har blivit så förr så sa pappa "Emelie, din dator verkar vara ganska körd så skulle jag vara du så skulle jag nog föra över alla dina filer på din hårdisk" Och jag bah "Vad tror du att jag håller på med?!?!?!" Hahaaa jag hade paniik! Jag vill inte förlora alla mina gamla bilder igen, alla minnen igen. Blev så deprimerad i dagar förra gången.

Men då hade jag iaf fullt upp med min dator och hann inte blogga och sen så var jag med Sofia tills nu och Olivia drog hem efter att vi hade varit ute och gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0