Pälskrage, vad tycker ni?

De andra tjejerna åkte in till bion innan mig och fixade biljetterna för jag skulle inte hinna göra klart mitt SO-arbete. Nu är jag klar med allt förutom Ideologierna och de ska Johanna hjälpa mig med när jag kommer hem från bion, så jääkla snällt att hon erbjöd sig till det. Vet inte vad jag skulle göra utan den gullefisen!

Men nu har jag lite tid kvar men snart ska jag dra till Sickla men först så ska jag avslöja vad det var jag höll på med igår. Jo hittade en gammal pälsväska och klippte den till en pälskrage på bara 5-10 minuter. Jag har alltid velat köpa en och det finns en på HM för 129:- eller vad det nu var enligt Anna men för att spara pengar så var det lika bra att göra en egen. Jag tänkte satsa på att lägga ner pengar på en pälsväst istället (; Jag kan verkligen rekomendera att göra om något gammalt fult (i mitt fall en väska) till något nygg, snyggt och fräsht! :D Både kul och billigt.


Pälskragen har jag satt fast med säkerhetsnålar för att kunna flytta på kragen.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0