Plugg nuuu......

Usch fyfan vad jag känner mig dålig.. Jag har inte pluggat ett piss på hela dagen och det behövs verkligen. Har läxor till på onsdag och jag kommer aldrig att lära mig dem imorgon så det är väll dax att sätta fart nu då.

Just nu har jag tre flätor i håret så att mitt hår får små finare lockar. Ni får se resultatet imorgon bara jag inte råkar försova mig eller något..


Några bilder jag taggades på facebook. HAHHHA man skulle nästan tro att vi blir utskälda för att Johanna tar mig på rumpan, eller något.. Men jag fick faktiskt inte skäll utan beröm och att hon ville kopiera min bild ifall den skulle förstöras när jag färglagde den ^^

Kommentarer
Postat av: louise

Hihih :)

2010-09-28 @ 07:07:34
URL: http://lallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0