Redan söndag..

Godmorgon! Oj vad fort den här helgen har gått :O Nu är det redan söndag och skolan börjar imorgon igen, segt..

Sandra och Emil kommer hit när som helst och vid ett tiden så ska jag ner till IP och spela match. Hade tänk att ladda genom bästa sätt, att sova länge. Men nej det gick inte. Jossan var självklart tvungen att springa in till mitt rum och bah EMELIIIIIIE och sen skulle hon säga nånting men hon hann inte innan jag skrek på henne och sa att hon skulle gå ut. Haha.

Juste, jag såg att det var Blog Awards igår. Hahah det verkade vara helt misslyckat. Förra året så tyckte jag att det verkade jätte kul och spännande men i år. Haha nä då visste jag inte ens att det var :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0