Resultatet på flät-lockarna

Godmorgon! Fast jag itne har sovit sådär jätte länge så känner jag mig pigg och utvilad (: Bra det.

Idag efter skolan så åker jag direkt till Forum och möter Jossan där och då ska jag småshoppa lite små grejjor. Sen när vi kommer hem så ska vi följa med Sandra på visning vid Kolarängen! Det är bara fem minuters promenad dit. Skulle vara helt perfekt om de bodde där. Nära till oss, nära till dagis, lätt för oss att vara barnvakt och hämta Emil från dagis :D

Här har ni resultatet på mina flät-lockar. Tycker att det blev helt okej (: Synd bara att mitt hår fortfarande var fuktigt så det har redan lagt sig lite och kommer säkert lägga sig helt innan jag hunnit komma till skolan.. :P Kanske skulle hålla med lite hårsprej men nej, jag hatar hårsprej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0