Skön skoldag

Nu är jag hemma efter en skön skoldag. Jag älskar måndagar i skolan, de är så slappa. Först SO, sen lunch, sen spanska, sen musik och sen rock och pop profil. Både rolig och skön dag ^^ Men nu när jag är hemma så är det att komma till ett rent helvete faktiskt. I skolan så tänker ja inte på att ja har mycket att göra hemma men såfort jag kommer så har jag en jäkla massa läxor och det är det ända jag tänker på då. Iallafall denna och förra veckan.. :P



Dagens outfit är väldigt enkelt för jag hade lite brottom imorse och orkade inte klä mig i något särskilt. Min älskade jeans kommer från Vero moda, tröjan från HM och halsduken från Bikbok.

Kommentarer
Postat av: Sverrehedvig

I love this page.

2011-03-10 @ 08:48:08
URL: http://sverrehedvig.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0