Spex idag

Idag hade vi spexfoto i skolan och fyfan vad bra fotot blev! :D Ni får se alla mina skolfoton när de kommer ut och det kommer dröja 3-5 veckor.. :P Men ni ska få lite backstage bildern sen såfort vendela har lagt ut bilderna på fejjan.

Idag var jag riktigt jäkla trött på skolan. Jag försökte verkligen jobba men det gick inte, allt stod bara stilla. Jag ansträngde mig som satan man guuud vad svår matten är fast det är repetition :o Fick lite ångest och ville bara ge upp. Inte bara i matten, även alla andra ämnen. Haha ja, ni vet nog hur det kan kännas ibland (; Men sen på spanskan hade vi typ en redovisning och då fick jag, Johanna, Katja och Vendela MVG! :D Där blev mitt humör på topp igen och jag har tagit hem alla böcker jag ligger efter i och ska jobba med det på söndag. Höhö.

Ni ska få en outfit strax efter detta inlägg. Ciaooo (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0