sprungit Älta sjön runt med skolan

Jag är så jääkla stolt över mig själv! Innan hela skolan skulle springa Älta sjön runt så stod jag, Johanna och Sofia uppe på brandtrappan och körde uppvärmning för hela skolan. Det kanske inte gick sådär jätte bra för vi hamnade i otakt, gjorde lite småfel o.s.v. men det var inte särskilt stora misstag (; Och sen gick starten igång, jag och Sofia kämpade oss tillsammans genom hela banan, jag höll på att dö för att jag va så trött, jag höll på att dö av smärtan i hälar och benhinnor och sen kom vi äntligen i mål. Vi sprang dessa 6-7km på 32 minuter. Är faktiskt riktigt nöjd med det resultatet fast jag hade så jäkla ont. Johanna som kom trea sprang på 31 minuter så jag och Sofia hamnade på en ganska hyfsad plats.

Nu är jag iallafall skiit glad över att jag har sprungit runt Älta sjön och nått mitt mål om att jag inte skulle stanna upp en enda gång. Det här va den första gången jag sprang Älta sjön runt med skolan men nu var jag lite tvingad. Men det var även den sista gången. Så skönt att inte behöva göra det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0