Ta mig till ett annat klimat!

För första gången så längtar jag faktiskt till hösten. Då alla gula löv ligger färgglatt på marken. Hösten är så mysig! Trotts att jag längtar efter hösten (kyla) så saknar jag de varma dagarna och kvällarna som fasen! Mest av allt saknar jag Grekland, klimatet, att bara slappna av, hamnen och allt bad! Får paniiiiik, ta mig utomlands nuuu! Jag ska iofs åka utomlands om sju veckor men jag vill utomlands nu :(



(tror att jossan fotar och jag är en aning störd på dethär
videoklippet och fattar själv inte vad jag säger i början)

En mysig, lugn och skön kväll i Grekland i somras.

Kommentarer
Postat av: susanna

Ååh, vad skönt att snart få åka utomlands! :)

Vart ska du åka då?

2010-09-13 @ 09:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0