Tack till er

Kom hem från Konsum för en stund sen. Jag och Sofia åkte dit för att köpa lite gottigott. Eller jag köpte bara lite choklad för jag har inte särskilt mycke pengar (aa)

Nejnu så ska jag få lite plugg gjort så att jag kanske kan åka in till stan och shoppa lite i veckan. Eller så tar jag det i helgen.. Får se (: Sen så vill jag bara tacka er som är aktiva med att kommentera (hähä typ tre pers av hundra). Typ samma personer som skriver hela tiden och det är jätte kul, tack! Ni gör bloggningen mycket roligare (: Ska nog sätta mig och länka alla dessa sötnosar som kommeterar och ger mig kommentarer nästan dagligen någon dag.

Töntig cheeey.

Kommentarer
Postat av: miss P E

Men gud vad sugen jag blev på choklad... :( Min mage bara kurrar efter något!! ;)

2010-09-27 @ 15:35:31
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööt du e :P

2010-09-27 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0