Träningsverk i magen

Hallå alla (: Förlåt för världens sämsta uppdatering.. Men igår kväll så var jag iallafall till en början med Sofia och Johanna och senare med Robin och Ville också. Asså herregud jag har aldrig skrattat så mycket som igår! Skrattade typ non stop hela kvällen. Roligaste kvällen någonsin fast vi inte ens gjorde något särskilt en att vara hos Johanna. Antingen beror träningsverken på matchen från igår eller för att vi skrattade så mycket igår.. Haha.

Imorse när vi vaknade så åkte Sofia hem för att städa och jag och Johanna var tvungna att plugga en liten stund. Våran klass har så jäkla mycket just nu. Nu är jag hemma och ska plugga lite till och sedan ner till BP och kolla på match. Kanske hinner slänga in något inlägg innan.



Kommentarer
Postat av: elin

sv: tackar! :)

vad har du gjort i helgen då? :)

2010-09-19 @ 18:35:46
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0