Trött på allt pluggande

*Puuh* Nu har jag pluggat i ungefär 2timmar. Blev inte så mycket So-arbete gjort eftersom att det är så jäkla svårt. Men jag låg och läste i AM-boken iallafall. Baaajs på allt plugg asså.. Jag vill ju kunna njuta av mina helger och så skulle jag egentligen umgås med mina kära systrara och mamma idag om det inte skulle vara för matchen och plugget. Men men. Får träffa de en annan dag.

Ikväll så sover jag hos Johanna tillsammans med Sofia. Vad vi gör av den här kvällen får vi se, kanske blir det lite lördagsmys :D


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Haha okej =) Det var iallafall jättefint!♥



Jag har nog missat det då x)

2010-09-18 @ 20:03:03
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0