Usch på Sverigedemokraterna

Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vem som vann valet eller om det är någon som har vunnit en. Enligt tidningen verkar det inte vara avgjort men på facebook verkar det som att det är moderaterna som vunnit iår igen. Men nu till saken. Jag såg imorse att Sverigedemokraterna fått alldeles för mycket röster. Herregud. De jobbar nästan bara för att inte ta in fler invandrare och inte hjälpa dem. De som röstar på SD, stör det er om en mörkhyad går på stan än om en svennebanan gjorde det?

Nejnu måste jag göra mig iordning för skolan, puss på er fina fina ni! Slänger in ett inlägg när jag kommer hem från skolan och innan jag går på träning om jag hinner (;



Kommentarer
Postat av: roya

håller med!

tjänar du något på din blogg? ;)

isf hur mycke pengar :D

2010-09-20 @ 17:24:05
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0