Varit utelåst

Nu är jag hemma! :) Anledningen till att jag inte har hunnit blogga är att jag har varit utelåst, haha. När jag kom hem från träningen så sitter Jossan vid trappan och är utelåst. Hon hade varit det i en och en halvtimme. Sen så var vi utelåsta tillsammans i en timme tills pappa kom hem. Då skyndade jag med att duscha eftersom att jag hade massa plugg framför mig och för att få det gjort så satt jag inte på datorn utan sprang över till Sofia och pluggade där istället.

Nu så hade jag tänkt att göra det sista plugget och även packa massa till imorgon. Ska ju ha spexfoto imorgon och sen så ska jag åka till mamma direkt efter skolan tror jag och sova där. Kommer tyvärr inte bli någon bloggning då. Kanske mobilblogg men vi får se. Kanske hinner hit mellan.

Juste, flickan jag skrev om i förrförra inlägget kanske inte var tolv år. Jag har för mig att det va tolv, vissa säger fjorton och femton (;



Dagens outfit kommer sen också. SEN ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: anonym

fina bilder !! =)

jobbigt det där med att vara utelåst, är dina föräldrar skilda ?

2010-09-03 @ 14:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0