Vill ha sköna och snygga höstkoftor!

Tjenis. Sitter hos Soffis och ska plugga här och sen ska hon på träning. Själv så är man skadad.. Men pappa har bokat tid hos hammarby kliniken, det var nog på tiden. Har inte velat eller orkat kolla mina knän och hälar tidigare..

Idag så har jag haft ett extra sug för att ta mig till närmaste shopping center och sedan komma hem med massa snygga och mysiga höstkoftor.. Men jag har ett köpstopp. Eller jag försöker iallafall.. Har tagit slut på alla mina pengar så jag har typ 60öre på kortet men jag ska få nya snart B) Men de ska jag försöka ha kvar på kortet till nästa månad då jag får nya. Då blir det storshopping!


Visst ser den här mysig ut? Finns på Gina (:

Kommentarer
Postat av: s a r a -

ååh, den tröjan ser väldigt mysig ut! :)

2010-09-09 @ 19:44:56
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den är skitfin, men jag hittar inte den på Gina i Sickla. Tittade senast idag :S

2010-09-09 @ 21:55:08
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0