Visning med Sandra nu

Kom precis hem efter att ha varit i skolan, forum och sickla. Köpte bara mössa och halsduk för jag hade visst inte fått alla mina pengar på kortet än.. (:

När jag skulle köpa min halsduk hade jag en jäkla massa otur. Först köpte jag den och min mössa, sen så hittade jag en ny halsduk inne på gina som var i snyggar modell (dock inte färg), var mycke varmare, längre och billigare! Så jag köpte den också för jag tänkte att jag skulle lämna tillbaka den som jag köpte inne på Bikbok men då fick man tydligen inte lämna tillbaka accesoarer :( Så jag fick lämna tillbaka den från Gina. Men jag är nöjd med min från Bikbok iaf! :D

Nu ska jag och Jossan med Sandra på en visning i kolarängen, ciao!


Haha jag när jag precis målat naglarna på en ganska rolig mattelektion. Fick inte särskilt mycket jobb gjort men det får jag ta igen hemma, hähä :P

Försökte fota Rickard men han täckte för mobilen samtidigt som jag tappade greppet och råkade slänga den rakt upp i luften, flera meter över golvet och sen när den landade på golvet så åkte allt ur. Hahah trodde att den hade pajat men som tur va så överlevde den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0