Angående bloggen

Nu har jag bestämt mig för hur jag vill göra. Jag kommer att blogga väldigt sällan på den här bloggen. Kanske bara någon gång ibland. För det första så tycker jag inte att det inte är särskilt kul att blogga nu på vintern då jag inte har så mycket att blogga om. Och för det andra så vill jag helt enkelt bara strunta i bloggen ett tag, hålla min fokus på annat :)

Men jag har iaf startat en ny blogg (har dock inte fixat den och så än) som jag vill börja om på. Kanske börajr blogga på den till våren eller något sånt och då kommer det att bli en helt ny, fräsch och underhållande blogg som jag kommer att börja blogga aktivt på. Låter bra va? ;) Men bloggning lite då och då kommer det vara på den här bloggen och sen säger jag till när jag börjar blogga på den andra. Kan ta ett tag tills våren kommer men jaja. Helt borta kommer jag ju inte att vara.

Btw, ser ni hur mycket brunare mitt hår har blivit jämfört med de bilderna nedanför? Va lite svartaktigt innan. Vet inte vart den färgen tog vägen :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

har nu kvar bloggen du o vendela? vad heter den?

2011-02-20 @ 09:20:12
Postat av: Cajsa

hejsan! :D det va inte igår! är så dålig på att kolla in på bloglovin' just nu, ber om ursäkt för det. :( hoppas att allt är bra med dig? :)

2011-02-20 @ 15:26:24
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: saraaa

kan du länka din nya blogg nån gång? :d

2011-02-21 @ 23:55:05
URL: http://ooktoberbaarn.blogg.se/
Postat av: felicia

din blogg fyller ett år imorgon grattis till din blogg:)

2011-02-24 @ 15:15:38
URL: http://flisaanofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0