Ett bra tag sen

Den här veckan så har jag varit fri från bloggning. Ganska skönt faktiskt. Kan fokusera mer på skolan då ;) Den här veckan har jag haft mina två första nationella prov i svenska. Båda gick helt okej faktiskt. Kan inte komma på så mcyket mer "speciellt" som hänt medans jag inte bloggat förutom att jag har köpt ett par nya boots efter att nästan hela sulan på mina andra boots gick av..

Haha juste, var det många som kom till skolan igår eller? ;) Det första jag gjorde på morgonen var att sätta på datorn och kolla hur det gick för bussarna pga ovädret och självklart var trafiken avstängd som ni säkert vet och jag ooooooorkade inte GÅ till skolan.. De flesta skolorna hade stängt men jag och Sofia satt hos henne till 08.15 (då vi började) och vågade inte ta risken att kämpa till skolan i ovädret och när vi är framme så är det ingen skola. När vi försökte ringa så svarade inte skolan och vissa som va i skolan sa att den inte var stängd. Så då började jag, Sofia och Matilda knata och när vi nästan är framme så har skolan bestämt sig föra att ha stängt för att inga lärare kom till skolan. Den morgonen var hemmmmmmmsk men sen blev den bättre då jag, Jojo, Sofia, Josse och Matilda kollade på nästan hela säsong två av vampire diaries hela dagen ;)


Din sko 299kr på rean.


Kommentarer
Postat av: Sara.

Skriv och tryck till om vad du tycker om remixen med Oskar Linnros och Robyn i min blogg!



Kram (:

2011-02-12 @ 13:28:17
URL: http://sahly.blogg.se/
Postat av: malin

Snygga skor! En lite fråga bara: vad har du för tema på din blogg? eller alltså vilken stilmall har du? hoppas på svar :)

2011-02-13 @ 14:58:51
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0