Kungsberget - något av det roligaste jag har gjort!

Nu är jag hemma och jag har haft det så jäääääääääääääävla kul!! Vi åkte vid 07.00 och vårat arbetslag fick världens bästa buss med WiFi och två våningar. Vi (12 pers) satt självklart där nere där det va lite mindre. Då satt alla vi och kollade på film på Jojos dator och hade det kul. Efter en ungefär tre timmars lång resa så var vi framme. Vi åkte massor och hela mina ben är typ döda. Har blåmärken och sträkt mig lite överallt.. Vi åkte jätte många i led och vi va inte särskilt bra så vi ramlade hela tiden. Men efter att ha varit där och åkt och haft det aaaaaaaaaas kul så var det dags för en tretimmars bussresa igen. Först mådde jag skit dåligt men sen var jag jätte pigg igen. Busschaffisen hade satt på en film men vi villa bara lyssna på musik :( Hahah men när filmen var slut så satt vi på gamla låtar på hög volym.

Jag orkar inte och kan inte beskriva allt och hur kul vi hade men jag har haft såååå kul och vill tillbaks! Så kul när andra och jag ramlar. Är överlycklig...... Hahh ;)

Inte så stort men det va najjjjjs ändå! :D hahah och sen måste jag bara berätta om min dåliga avslutning.. Det finns ett feeeeeett hopp precis där uthyrningen och så är (och då skulle vi typ precis gå så ganska många va där). Men när jag skulle hoppa så trodde jag att det var skitlitet för jag brukar inte våga hoppa annars och mina snääääääääääääääääälla vänner sa inget så jag hoppade, ramlade, tappade ena skidan och dog. Men kul va det, kändes som att jag flöööög B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0