Portugal inatt!!!!

JAG FÅR PANIIIIIK!!! Har inte nämnt det på ett tag men inatt så åker jag till Portugal med laget. Ska bli så jäääääääkla kul men jag är förjävla dålig på att packa. Övervikt helatiden och det finns INGENTIGN att ta ut, jag måste ha med mig allt. Vet inte hur jag ska lösa dethär med packning, det gör mig så otagg :(

Men jag ska försöka att bli klar tidigt så att jag kan lägga mig tidigt. Planet lyfter 06.00 så jag måste upp typ 02.00. Hade tänkt att dygna men tror att jag skippar det. Brukar inte kunna somna på flygplan och jag vill vara så pigg som möjligt när jag kommer fram! :D Jag kommer hem på söndagen nästa vecka tror jag men är inte helt säker. Då ska jag jobba lite på min nya blogg och starta den så snart som möjligt. Kliar i fingrarna varje dag för att jag vill blogga. Haha nej men typ ;)



Bilderna är tagna från Johannas blogg och det är dit vi ska :D


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan snygging! :D sitter och kollar igenom min bloglovin igen för att ta bort sånna som inte bloggar mer och säger hej till sötnosar som dig! :)

allt bra? själv är jag småsjuk. :(

2011-02-26 @ 18:27:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

säg till när du är hemma igen btw! xD

2011-03-08 @ 18:30:08
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: micke

Du får ju inte lägga av helt ju. Tittar förbi varje dag å saknar dina ord.

2011-03-10 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0