Sluta blogga?

Med alla papper framför mig så tänker jag på hur faaaaaan ska jag lära mig all fakta om periodiska systemer, atomer och så till på fredag? Jag får ångest. Och en annan jag sitter här och tänker på är om jag ska sluta blogga.. Jag har inte riktigt samma lust längre och har inte så mycket att blogga om nu på vintern. Men om jag slutar så hade jag tänkta att starta en ny blogg sen när lusten kommer fram igen.

Men jag vet inte. Har inte tappat blogglusten helt men nästan så.. Dessutom tycker jag inte att min blogg är särskilt rolig. Men den kanske blir efter en paus..? ;)


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

DU SKA ABSOLUT INTE SLUTA BLOGGA!! MITT LIV KOMMER GÅ UNDER DÅ :( ♥ haha, du ska inte sluta blogga =) Ta en paus ifall du inte riktigt känner lusten nu, men det kommer du göra sen.. Älskar dig och din blogg Emelie!

2011-02-05 @ 19:19:50
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: saraaa

tycker absolut inte att du ska sluta blogga :)

din blogg är superbra som den är!



läser den ungefär varje dag, hihi.

2011-02-05 @ 19:49:21
URL: http://ooktoberbaarn.blogg.se/
Postat av: Machmud 54 & Machmudda 63

sluuuuuuuuta inte . nej nejnej ! jag tillåter det inte. NEEJ jag går inte med på det. nej !

2011-02-05 @ 21:16:47
URL: http://turkar.blogg.se/
Postat av: Älskar emelies blogg <3

Sluta inte:-( jag älskar din blogg så snälla:(

2011-02-07 @ 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0