Vill sova :'''''''(

Jag är aptrött och vill bara sova och så att jag blir pigg imorgon när vi ska till Kungsberget med skolan. Ska vara i skolan kvart i sju imorgon :( Men jag kan tyvärr inte lägga mig för jag måste vänta på att Jossan kommer hem och hon kommer inte hem först halv tolv eller tolv. Måste ha massa grejer som hon kommer hem med :''''( Faaaandåååå. Orkar inte packa typ klockan ett inatt och sen gå upp jätte tidigt.. Jaja. Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kolla på film och sen får pappa väcka mig om jag somnar. Pusshej!


När den här sista bilden togs så fick jag veta att Jossan kommer hem en halvtimme senare. Då blev jag leeeedeseeeen :( Ja jag mår bra jsut nu.................................


Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

hur lång är du?

vart har du gjort din header?

har du en systemkamera?

2011-02-04 @ 02:02:12
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0